HUOLTAJALLE

WILMA

Säkylässä peruskoulunsa käyneiden huoltajille Wilma-tunnukset ovat samat kuin peruskoulun puolella. Muista kunnista tuleville uusille opiskelijoille ja heidän huoltajilleen toimitetaan Wilma-tunnukset ennen lukuvuoden alkua sähköpostitse. Mikäli et ole saanut tunnuksia, niin ota yhteys lukion kansliaan (Mari Tättäläinen 0447328129).

Viestintä opettajien ja huoltajien välillä tapahtuu pääsääntöisesti Wilman kautta. Lisäksi Wilmasta löytyy opiskelijoiden lukujärjestykset ja tiedot kurssisuorituksista. Tarvittaessa ryhmänohjaajat ja/tai opinto-ohjaajat ja/tai rehtori kutsuvat vanhempia keskustelemaan huollettavansa lukio-opintojen etenemisestä.

Linkki Wilmaan

HUOLTAJAILLAT

Lukiossa kodin ja koulun välisen yhteistyön näkyvimpänä muotona ovat huoltajaillat. Lukiota esitellään 9.-luokkalaisten vanhemmille hyvissä ajoin ennen yhteisvalinnan alkua. Lukiossa jo opiskelelvien huoltajille järjestetään syksyisin huoltajailtoja.

HUOLTAJAILLAT LUKUVUONNA 24-25

16.10.2024 huoltajailta kaikille huoltajille

Alkaen klo 17.30

5.11.2024 avoimien ovien ilta ysiluokkalaisten huoltajille

Alkaen klo 17.30, iltaan ovat tervetulleita kaikki lukioon hakemista harkitsevat sekä heidän huoltajansa.